אילון מאסק מנסה לתקן במעט את הנזק שעשה הציוץ הקודם שלו, ואחרי שאמר שיספק טרמינלים לוויינים לארגוני סיוע בעזה, ושר התקשורת שלמה קרעי השיב לו שלא יאפשר לסטארלינק לפעול בישראל, מאסק מצייץ שוב ואומר שהוא לא עד כדי כך נאיבי ולא התכוון שאף טרמינל של סטארלינק יחבר את עזה. "אם יחובר טרמינל אחד, ננקוט בכל האמצעים הדרושים כדי שהוא ישמש רק לצרכים הומניטריים. בכל מקרה נעשה בדיקות נוספות ממשלות ארה"ב וישראל לפני שנפעיל טרמינל בודד אחד", אמר.
















