בזק בודקת בשנה האחרונה כניסה לתחום החשמל. למעשה החברה כבר פעילה בתחום והיא מוכרת חשמל כפי שחברות תקשורת אחרות מוכרות בשוק הישראלי, אך ל – zmanavir נודע כי במידה ותחליט להיכנס לתחום היא תעשה זאת באמצעות כניסה לתחום הייצור. אחת החברות שהחברה בחנה כניסה אליה היא חברה בשליטת קרן ג'נריישן.
בבזק מסרבים להתייחס לנושא אך כאמור הוא נמצא בצורה כזאת או אחרת על השולחן בשנה האחרונה. בזק כבר מוכרת חשמל ללקוחות פרטיים ולקוחות עסקיים במודל הקיים היום בשוק שבו החברות קונות חשמל במחיר מפוקח ומוכרות אותו הלאה ללקוחות. הבעיה במודל הזה היא שולי רווח נמוכים מאוד ולכן הפעילות פחות מעניינת את בזק. מאידך הכניסה לתחום הייצור כבר הופכת את ההשקעה ליותר אטרקטיבית ומשמעותית מבחינת היקף ההשקעה.
בזק הצהירה בעבר שהיא רוצה להרחיב את פרוטפוליו ההשקעות שלה, אך בשורה התחתונה החברה "התמכרה" למה שהיא עושה הכי טוב שזה השקעה בתשתיות ולא סטתה ממסלול זה עד היום. מלבד אולי 2 השקעות קטנות שהחברה עשתה, בתכלס לא היו בבזק לא מיזוגים ולא רכישות.
מכאן נובעות הערכות שהסיכויים שבזק לא תיכנס לתחום החשמל יותר גבוהים מהסיכויים שכן. בעניין זה צריך לקחת בחשבון שכחברת תשתיות החברה תהיה עסוקה בשנה שנתיים הקרובות בהמשך ההשקעה בסיבים אופטיים, ונקודה נוספת היא שהחברה כרגע עומדת לפני שינויים בעקבות העזיבה של היו"ר גיל שרון וזה אומר שכניסת יו"ר חדש גם עשויה להביא עימה שינויים פרסונליים ברמת המנהלים.
















