רשות התחרות אישרה את העסקה בין סלקום ומשק אנרגיה. החברות עדכנו הבוקר שאמש התקבלה החלטתה של הממונה על התחרות, במסגרתה ניתן פטור מאישור הסדר כובל בהמשך להתקשרות שבין סלקום ומשק אנרגיה בנוגע להסכם המייסדים להקמת סלקום Energy והסכמי רכישת החשמל של החברה. על פי ההחלטה הפטור יינתן לתקופה של 5 שנים.
כזכור, ב3.9.2023- הודיעו סלקום ומשק אנרגיה כי המיזם המשותף לשתי החברות, סלקום Energy, יוקם כשותפות
רשומה. במקביל, הצדדים עדכנו כי חתמו, בשם סלקום Energy, על עסקה לרכישת חשמל ירוק ממשק אנרגיה בעלות
של כחצי מיליארד שקל על פני תקופה של 20 שנה וכי השותפות מציבה יעד לגיוס של מעל לרבע מיליון לקוחות עד 2028.
מהחברות נמסר כי מדובר בצעד חשוב בדרך להרחבת פעילות סלקום Energy בשוק אספקת החשמל. שילוב הנכסים
והיתרונות האסטרטגיים של סלקום ומשק אנרגיה מעניק לסלקום Energy את הפוטנציאל להפוך לאחת מספקיות
החשמל התחרותיות המובילות בישראל שתביא את בשורת מהפכת החשמל למאות אלפי בתי אב בארץ.
















