הליך הפיטורים בקבוצת הוט החל ועשרות עובדים צפויים לעזוב. המהלך הפך לשיחת היום בחברה, והוא מגיע על רקע התוצאות שנשחקו ועל רקע התחרות בשוק שרק הולכת ומתגברת. היום נערכו פגישות בין מנהלים לעובדים והמסר שעובר הוא שהמהלך נעשה בתיאום מול ועד העובדים ובמסגרת הסכמות בין הצדדים.
העובדים בקבוצה מאוגדים דרך ההסתדרות הכללית שמייצגת את עובדי הוט מובייל וההסתדרות הלאומית מייצגת את פעילות הקבוצה בשוק הקווי והטלוויזיה.
כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, החברה הודיעה על שינוי מבני. המשנה למנכ"ל צביקה שיינפלד הודיע על פרישה ותחומי אחריותו בשירות הלקוחות ובשיווק עוברים לסמנכ"לים אחרים בקבוצה וזאת אחרי שכל תחום המכירות הקבוצתיות כבר עבר למנכ"ל הוט מובייל אילן ברוק.
















