סלקום סוגרת את פרויקט טעינת הרכבים החשמליים, כך נודע ל"זמן אוויר". הפרויקט הושק באפריל 2022, ובמסגרתו השיקה סלקום את "סלקום EV" – פתרון הכולל פריסת תשתית חשמל ועמדות טעינה ביתיות לרכבים חשמליים. קהל היעד העיקרי אליו כוון המיזם היה בניינים משותפים ועסקים, מתוך הבנה שבמקומות אלה נוצרים קשיים בהתקנת עמדות טעינה.
סלקום השיקה גם שירות לעסקים המאפשר לכל עובד להטעין את רכבו באמצעות כרטיס עובד, ובנוסף אפשרה טעינה קלה בכרטיס אשראי. המהלך בא לאחר שסלקום הודיעה שנה קודם לכן על כניסתה לתחום אספקת החשמל. החברה נכנסה לתחום בשיתוף פעולה עם חברת נאייקס, המתמחה בסליקת כרטיסי אשראי.
שוק טעינת הרכבים החשמליים רווי מתחרים והתחרות בו קשה מאוד. בניגוד לתחום החשמל, שבו חברות התקשורת פועלות כמעין מפעילים וירטואליים וגוזרות רווח באמצעות יכולת החיוב שלהן, תחום הטעינה הוא יותר תשתיתי ומורכב. סלקום הבינה שכנראה אין לה יתרון יחסי בו, ולכן העדיפה פשוט לסגור את הפרויקט. הלקוחות הקיימים לא צפויים להיפגע.
נזכיר שקרן פורטיסימו נכנסה כבעלת שליטה רק לאחרונה וייתכן שהדברים קשורים לרצון לבצע מהלכי התייעלות. סלקום גם החליטה על איחוד מלא עם גולן טלקום, והיא מגבשת עמדה מחדש לגבי פרויקט מועדון הלקוחות.
מהחברה נמסר כי היא בוחנת את המשך הפעילות.
















