חברת חלל-תקשורת הודיעה היום על חתימת הסכם עם ספק תקשורת בינלאומי לאספקת שירותי תקשורת באמצעות הלוויין עמוס 4. ההסכם, שערכו כ-13.2 מיליון שקלים, נחתם לתקופה של שנתיים וכולל שירותי תקשורת בתחום תדר Ku ושירותים נלווים.
על פי תנאי ההסכם, ללקוח אפשרות להפחית את היקף השירות עד סוף פברואר 2025, מה שעשוי להפחית את התמורה בכ-580 אלף דולר. בנוסף, הלקוח רשאי לסיים את ההתקשרות לאחר שנה, במקרה כזה היקף העסקה יעמוד על כ-1.8 מיליון דולר.
מנכ"ל החברה, דן זיצ'ק, ציין כי החברה נמצאת בתקופה עסקית חיובית, עם התקדמות מהירה במילוי הלוויין עמוס 17 בלקוחות חדשים. החברה ממתינה כעת לאישור משרד התקשורת להסדר שגובש עם בעלי האג"ח שלה, הסדר שכבר אושר על ידי בית המשפט והאסיפות הכלליות של בעלי האג"ח.
"אישור ההסדר והמבנה החדש יחזקו את מצבה הפיננסי של החברה ויתרמו לשיפור נוסף בתוצאותיה העסקיות," אמר זיצ'ק.

















בדרךלתהום ללא גבולות