אילן סיגל מנכ"ל yes ופלאפון הפתיע היום במסיבת עיתונאים שערכה yes והביע הזדהות עם תאגיד כאן. הדברים שאמר סיגל אמנם מתמקדים בנושא השידור הציבורי, אך על רקע העובדה שבשוק התקשורת בכירי החברות נמנעים מלהביע עמדה פומבית, בין אם בנושא השידור הציבורי ובין אם מדובר במחאה סביב ההפיכה המשפטית, האמירה של סיגל בולטת בבדידותה.
סיגל הביע תמיכה בעובדי 'כאן' ואמר כי: "אנחנו ב-yes מבקשים להביע סולידריות עם עובדי תאגיד השידור הציבורי .החשיבות של שידור ציבורי בישראל היא עניין מהותי ונחוץ והמשך פעילותו כגוף חופשי היא דבר חשוב, עבור כולנו".
במסיבת העיתונאים הוא אמר ש – yes תשקיע למעלה מ-10 מיליון שקל בפרויקט חדשה במסגרתו מזמינה החברה יוצרים להציע סדרות וסרטים תיעודיים על דמויות יוצאות דופן, נשים וגברים, המעצבים את פני החברה הישראלית. בנוסף הכריז סיגל, על מתן חסות לפרויקט 'דוקו יאנג' מבית דוקאביב ומשרד החינוך – במסגרתו יוצרים בני ובנות נוער בסיכון סרטים דוקומנטריים קצרים שיוקרנו על המסכים ואף יזכו לקטגוריה נפרדת ב-VOD של yes.
















