קמפיין מתוזמר הקורא להתנתק מפרטנר טי וי החל להופיע בקבוצות וברשתות החברתיות על רקע סירובה של החברה לשלם עבור שידורי ערוץ 14. כזכור, ערוץ 14 דורש מכל חברות הטלוויזיה תשלום עבור הפצת שידוריו כפי שהדבר קורה עם שידורי רשת, קשת וכו'. אלא שהמפעילים מסרבים לשלם וטוענים שהחוק עומד לצידם.
בקבוצות וואטס אפ נשמעות קריאות להתנתק מפרטנר על רקע המחלוקת במידה והערוץ יוסר.
נזכיר שלפני מספר שבועות ( https://katzr.net/3da610 ) פרסמנו בלעדית את דרישת ערוץ 14 לתשלום מכל חברות השידורים וצפינו שהאירוע ילווה במחלוקות מסחריות.
בשוק הטלוויזיה מסבירים שדרישות התשלום של הערוץ מוגזמות ובכל מקרה הנושא בא על פתרונו ברגע ששר התקשורת שלמה קרעי ביטל את הוראת השעה שחייבה את חברות הטלוויזיה לשלם עבור שידוריהם לערוצים השונים. קרעי סירב להתערב במחלוקות מסחריות בין הצדדים והותיר זאת למו"מ ביניהם.
במקרה של ערוץ 14, השיפור ברייטינג שלו הוביל אותו לדרישת תשלום וכאמור עכשיו נראה שהחליט לטפל בפרטנר כקורבן.
מפרטנר נמסר: "ערוץ 14 מאיים להסיר את שידוריו באופן חד צדדי, תוך אפלייה, לאחר שהעלה דרישות שלא עומדות בקנה אחד עם הוראות החוק. פרטנר מכבדת את הערוץ ורוצה בשידוריו לטובת לקוחותיה, אך אינה תהיה הקרבן התורן של הערוץ ולא תתנהל תחת אולטימטום ואיומים. אנו מקווים כי הערוץ יראה את טובת צופיו וימנע מהם פגיעה".

















פח זבל שקורא לעצמו ערוץ צריך לשלם לחברות ההפצה ןולא להיפך. הוא בכלל לא ערוץ ברודקאסט רגיל