הוט הסכימה לתהליך הגישור מול קשת, כך הודיעה החברה היום לבית המשפט. החברה הודיעה כי היא מקבלת את הצעת בית המשפט הנכבד לפיה הצדדים יפנו להליך גישור שיתקיים בפני נשיא בית המשפט העליון בדימוס אשר גרוניס, כאשר בתקופת הליך הגישור יוארכו תנאי הסכם ה-OTT המקוריים, כפי שהציע בית המשפט.
הוט מסרה כי למען הסר ספק אין בהסכמה להארכת ההסכם לתקופה הליך הגישור, בכדי לגרוע מעמדתה, שבעקבות ביטול הוראת השעה חל שינוי נסיבות מהותי, אשר יש לו השלכות מהותיות על ההסכם ותנאיו.
נזכיר כי ההליך החל בעקבות המחלוקות המסחריות בין הצדדים סביב התשלומים שהוט שילמה לקשת עבור תכניה. הוט טוענת שעל פי הוראת השעה היא לא חייבת להמשיך ולשלם לקשת עבור הארכת תכניה, ואילו קשת דורשת תמורה עבור השימוש בתכניה כפי שהיא דורשת מכל פלטפורמה שמשדרת את תכניה.
בנוסף, החברות מנהלות מאבק נוסף סביב המיזם של קשת FREE TV שעומד לעלות לאוויר בקרוב ולהתחרות בהוט, וזה מה שגם כנראה מעלה את רף המתיחות ביניהן.
בתשובתה לבית המשפט העלתה הוט בקשה בשולי הדברים, לפיהם קשת תפסיק את מסע ההשחרה נגדה בכלי התקשורת, זאת כחלק ממאמצי הצדדים להגיע לגישור בתום לב ובידיים נקיות ובמטרה שהליך גישור זה יישא פרי, אך לדבריה קשת סירבה.
















