הוט וקשת במו"מ מתקדם בנוגע להמשך שיתוף הפעולה בין החברות בנושא הצפייה הנדחית (Start over ו – Catch up). על פי הערכות המו"מ נמצא בשלבים מתקדמים והוט מנהלת אותו באמצעות סמנכ"ל התוכן אורי גל והיועצת המשפטית אורית גדרון-חריט.
כזכור בית המשפט המחוזי בתל אביב הכריע בעניין הצפייה הנדחית וקבע שמדובר בשירותים שהוט נדרשת לשלם בגינם. בית המשפט המחוזי אישר את בקשת קשת ונתן צו מניעה זמני האוסר על הוט לעשות שימוש בתכני הטלוויזיה של קשת באמצעות צפייה נדחית (catch up ו-start over) בפלטפורמת האינטרנט של הוט. הוט תשלם לקשת הוצאות משפט בסך כולל של 20 אלף ש"ח והצו נכנס לתוקפו היום (תוך 14 יום ממועד מתן ההחלטה).
מדובר בהוצאה של מיליוני שקלים שהוט נדרשת לשלם לקשת, אבל בפני הוט לא עמדה ברירה אמיתית היות והחלטת בית המשפט אילצה אותה להכריע האם לשדר את שידורי קשת באופן ליניארי בלבד או לאפשר את תכונות הצפייה הנדחית ולשלם עבורן. הבעיה היא ששירות הצפייה הנדחית הפך להיות כל כך פופולרי ונדרש על ידי הצופים שבלעדיו קשה מאד למכור שירות טלוויזיה על גבי האינטרנט.
















