דיסני פלוס פנתה למספר חברות טלוויזיה והציעה להם לסלוק אותה, וזאת בדומה לאופן שבו היא עובדת עם יס פלוס, כך נודע ל – zmanavir. סביר להניח שהפניה של דיסני פלוס נועדה למטרות התרחבות אך משיחות עם בכירים בתעשייה, היקף ההתחייבות שדורשת דיסני פלוס מבחינת מנויים וכסף, הוא גבוה מאד ולנוכח הספיקות שיש לגבי הצלחתה בישראל, כנראה שבעלי הפלטפורמות לא ממש נלהבים. על פי המידע שבידינו דיסני פלוס דורשת התחייבות של כ -150 אלף מנויים לתקופה של 3 שנים.
הפניות של דיסני פלוס לבעלי הפלטפורמות בחודשים האחרונים לא התקבלו לגמרי בהפתעה שכן בשוק רווחת הדעה שהצלחתה של החברה בישראל מוגבלת. ראשית דבר, ההסכם עם יס פלוס היה אמור לתת לחברה בלעדיות ואולם בשל חשש מהתנגדות רשות התחרות הסעיף בוטל, כך שלמעשה בפועל יס פלוס קיבלה שנה של בלעדיות וכעת דיסני פלוס יכולה לפזול למשווקים נוספים.
המצב כיום הוא שרוב המנויים מגיעים דרך השיווק של יס פלוס שעימה נחתם הסכם הראשוניות, ולמרות שבקבוצת בזק אומרים שהמספרים מבחינתם עומדים מעל ומעבר לציפיות, הרי שישנם לא מעט שמטילים בכך ספק ותולים זאת במבצעי הצפייה חינם. המספרים אינם גלויים כך שקשה לדעת כמה לקוחות משלמים נותרו ביס פלוס בסיום המבצעים.
השאלה שנשאלת בהקשר הזה היא אם בבזק כל כך מרוצים מהמספרים של דיסני פלוס, כיצד קורה שדווקא פלאפון נזעקת לעזרה. אתמול התפרסמה פרסומת של פלאפון עם יהודה לוי ובה פלאפון מציעה למצטרפים גם חבילה של דיסני פלוס בחינם למספר חודשים.
אגב, דיסני פלוס שינתה כמה פעמים את המבצעים לאורך השנה האחרונה ופעם מדובר על צפייה חינם לחצי שנה ופעם לחודשיים, ובאופן כללי הערכה היא שלא מדובר בהצלחה מסחררת במיוחד לאור הציפיות הגבוהות שהיו כשנכנסה לארץ במיוחד בכל הקשור לתחרות מול נטפליקס.
המספרים מלמדים שדיסני פלוס רחוקה מאד מנטפליקס וכמו שזה נראה הסיכוי להדביק אותה הוא נמוך מאד בטווח הנראה לעין.
בשוק תולים את ההצלחה המוגבלת של דיסני פלוס באפליקציה הוטסטאר שהיא הפלטפורמה של דיסני פלוס במזרח התיכון, באסיה ובמדינות נוספות. האפליקציה הזו זכתה לביקורת קטלנית כאשר החברה עלתה איתה לאוויר לפני כשנה. למרות שהאפליקציה עברה עדכונים, והתגברה על באגים וכו', בסופו של דבר האכזבה נבעה מציפייה שנכזבה שישראל תקבל את האפליקציה האמריקאית המקורית. העובדה שהתוכן לא הגיע בשלמותו מהאפליקציה האמריקאית, יצרה תחושה לא נוחה גם אם בפועל רוב התוכן הונגש לצופים בישראל.
לא נמסרו תגובות מהצדדים.

















למה "לא נמסרו תגובות מהצדדים"? תגובת לקוחות רבים דווקא נמסרה בלייב – שירות סטרימינג, שבשנת 2023 חושב שהמוניטין של החברה שלו מאפשר לו לספק ממשק לקוח כל כך גרוע, פשוט לא יהיה.
אחת האפליקציות הפחות מתקדמות. לא מתאים להם. יש להם עוד הרבה לאן להתקדם כדי להגיע לנטפליקס שלא לדבר על היקף התוכן.