הוט וקשת חתמו על חוזה ארוך-טווח, העוסק בתשלום של הוט לקשת על תוכן בפלטפורמות ה-ott שלה.
ההסכם יהיה בתוקף ל-3 שנים, והוא מצטרף להסכמים המסחריים שיש לקשת מול הפלטפורמות הנוספות – יס, סלקום ופרטנר.
כזכור, בחודשים האחרונים התנהל מאבק משפטי בין הוט לקשת. במהלך תקופת הגישור בין השתיים, ולפי החלטת בית המשפט, הוט שילמה לקשת על תכניה. לפני כשבועיים אישר בית המשפט המחוזי את בקשת קשת לצו מניעה זמני נגד הוט, אשר אסר על הוט לעשות שימוש בתכני הטלוויזיה של קשת באמצעות צפייה נדחית (catch up ו-start over) בפלטפורמות ה-ott שלה – בלא הסכם מסחרי הכולל תשלום עבור התוכן.
מהוט נמסר: ,הוט, הבית של היצירה הישראלית, מספקת את חווית הטלUויזיה הטובה והאיכותית בישראל ומחויבת להמשיך ולהוביל גם בשנים הבאות,.

















אז מה היה הטעם לצאת לכל המלחמה הזאת?