עדכון: החברות קשת ו – yes הצליחו לפתור את המחלוקות ביניהם וימשיכו לשתף פעולה. החברות הודיעו "התגבשו הסכמות, לשביעות רצון שני הצדדים, שיאפשרו את המשך שידור תכני קשת וערוץ 12 בyes , כפי שששודרו עד עתה". אתמול והיום בבוקר כבר שררה אופטימיות זהירה ש – yes וקשת יגיעו להבנות על המשך שיתוף הפעולה ביניהן. בימים האחרונים, וכפי שהיה צפוי יש לומר, הצדדים חזרו לשולחן המו"מ ולדברי גורמים בכירים המעורבים בשיחות ישנה התקדמות מסוימת אך לא הושג עדיין סיכום סופי מה שהביא להחלטה שלא לשבור את הכלים ולהפסיק את הצפייה הנדחית ב – yes עם תום ההסכם הקודם אתמול בערב.
הערכה היא שבמסגרת המו"מ סוכם כי פלאפון ו – yes יחזרו לפרסם בקשת אחרי שהטילו עליה חרם פרסומות בחצי השנה האחרונה בעקבות כניסת מיזם הסטרימינג Free tv שבבעלות קשת ו – RGE. מטבע הדברים גם קשת ככל הנראה נדרשה לסגת מהמחירים הראשוניים שדרשה, כך שהכיוון די ברור.
להערכת שחקנים בשוק הטלוויזיה, השגת ההסכם בין קשת ו – yes תביא לדרישה מהירה של שחקנים נוספים שירצו לקבל את אותם המחירים שקיבלה yes. לא ברור כיצד הדבר יבוא לידי ביטוי בפועל כי ההסכמים סודיים אבל השחקנים בשוק הטלוויזיה יידעו כיצד לתמרן בנקודה הזאת.
















