הפסקת הצפייה בערוצים 11, 12 ו – 13 באמצעות לוויין, כבר מכעיסה משתמשים שהשידור הופסק להם. משיחות עם מספר צופים שהתקבלו בעקבות פרסום הידיעה ב – zmanavir, עולה שבניגוד לטענות שלפיהן יש מיעוט צופים דרך צלחות לוויין, הרי שבפועל מדובר על עשרות אלפי משתמשים בכל הארץ.
דן רבינוביץ', מהנדס תקשורת שעוסק בהתקנת צלחות לוויין, אמר ל – zmanavir כי זו שערורייה שמפסיקים את השידורים בזמן המלחמה. לדבריו יש אוכלוסייה רחבה, בעיקר של מבוגרים, שצופים בערוצים הישראליים דרך צלחות לוויין שהתקינו כבר עשרות שנים והם לא מסוגלים ולא יודעים איך להתארגן על צפייה בעידן פלוס או דרך האינטרנט, מה גם שבעידן פלוס יש קשיי קליטה לא מעטים.
הוא קרא למשרד התקשורת להמשיך את הצפייה דרך צלחות לוויין לפחות לעוד מספר חודשים ולא להפסיק שידורים לאוכלוסיות נזקקות שזה האמצעי היחידי שדרכו הם צופים.
יוסי זכריה, מתקין צלחות לוויין הפועל בדרום הארץ אמר כי מדובר בקטסטרופה למשפחות זקנים רבות בדרום הארץ. הוא אומר שהוא לא מפסיק לקבל טלפונים של מבוגרים שלא מבינים מדוע הפסיקו לראות את הערוצים הישראליים. לדבריו, הטענה שמדובר בפחות מאלף צופים היא פשוט שקר וכזב והזמין את אנשי משרד התקשורת לראות כמה לקוחות יש לו. מדובר בעשרות אלפי לקוחות בכל רחבי הארץ שלא יכולים לראות בשום פלטפורמה אחרת אמר. הוא קרא לשר התקשורת להתערב מיידית ולהמשיך את השידורים לפחות בזמן המלחמה.
נזכיר רק שהשידורים ב – 11 יופסקו באמצע פברואר

















מאתמול הופסקו שידורי ערוץ 11 12 13 14 וערוצים נלויים
14 לא שודר דרך הלווין חינם .לכן לא ירד
מספיק להסתכל על הגגות של הבתים. ולראות את כמות הצלחות. ולהבין לבד