סלקום וערוץ 14 הגיעו להבנות על המשך שידורי הערוץ בסלקום TV, במקביל לירידת הערוץ משידוריו במערך עידן פלוס. בסוף השבוע התנהלו מגעים קדחתניים בין הצדדים ובשורה התחתונה הצדדים הגיעו להבנות מסחריות על המשך שידורי הערוץ.
כזכור בשבוע שעבר הודיע הערוץ שהוא יורד ממערך עידן פלוס ממש בסוף המו"מ עם סלקום. האחרונה פירשה את המהלך כניסיון ללחוץ עליה להגיע להבנות על מחיר ההפצה, שכן עלות ההפצה כאשר הערוץ משודר בעידן פלוס, או בלעדיו – שונה לחלוטין. בעידן פלוס הערוץ מחויב בהפצה לכלל הציבור בחינם.
לערוץ 14 יש חובות של 6.5 מיליון שקל מול עידן פלוס והערכה היא שהערוץ יורד על רקע רצונו לקזז הפסדים. בשורה התחתונה הערוץ ממשיך להיות משודר בסלקום TV ולגבי העתיד ושאר הסוגיות הרגולטוריות הכרוכות בחובותיו והניסיונות של משרד התקשורת לסייע לו – טרם נאמרה המילה האחרונה.
















