שר התקשורת שלמה קרעי חתם היום על הארכת הצווים נגד ערוץ אלג'זירה בעוד 45 ימים. הודעה נשלחה לחברות הטלוויזיה וכן נשלחה לעשרות ספקיות האינטרנט המאפשרות גישה לאתר הערוץ. בהודעת משרד התקשורת נמסר כי השר חתם לאחר שהממשלה אישרה פה אחד את בקשת קרעי להאריך את הצווים, בהתבסס על חוות דעת מעודכנות מכל גורמי הבטחון, הקובעות באופן חד משמעי כי שידורי הערוץ מהווים פגיעה ממשית בבטחון המדינה ויש הצדקה להאריך את הצווים.
המשרד פרסם נוסח אחיד לכל ספקיות האינטרנט ולפיו כל גולש שירצה להגיע לאתר של הערוץ יקבל מענה קבוע שהאתר נחסם בהוראת שר התקשורת.
בהתאם להחלטת שר התקשורת על ההארכת ההוראות, הוציאה מנכ״לית המשרד, עו״ד עינבל משש, הנחיות על הפסקת השידורים לערוץ אל ג'זירה ל – 45 יום נוספים. כמו כן, שידורי הרשת בחברות הכבלים והלוויין והגישה לאתרי האינטרנט שלה, יישארו חסומים.
קרעי אמר: ״לא נאפשר לערוץ הטרור אלג'זירה לשדר מישראל ולסכן את לוחמינו. לאור חומרת הפגיעה בבטחון המדינה על ידי ערוץ הטרור אלג'זירה, אני משוכנע שצווי הסגירה יוארכו גם בהמשך בד בבד עם הארכת הוראת השעה הקבועה בחוק, המסמיכה את שר התקשורת לפעול כנגד גופי שידור זרים הפוגעים בבטחון המדינה".
















