קשת דיגיטל משיקה בימים אלה באנדרואיד ובאייפון V1 – אפליקציית תוכן וחדשות חדשה, הכוללת תכני וידיאו קצרים בלבד. V1 היא אפליקציית חדשות נוספת מקבוצת קשת דיגיטל, שבדומה ל-mako ו-N12, מבוססת על תכני הווידיאו של ערוץ 12 וחדשות 12, לצד מקורות נוספים, בהם סוכנויות ידיעות ויוצרי תוכן, נמסר מהחברה. האפליקציה החדשה משלבת בין הסטנדרטים של המערכות העיתונאיות בקשת – אמינות, בדיקת עובדות, עורכי תוכן, עיתונאים, עמוד בית, מבזקים ומדורים, לבין השפה של אפליקציות הסושיאל – פיד ורטיקלי, קטעים קצרים ושפה קלילה. היא מציעה פיד תוכן לצד הומפייג', ופונה גם לקהלי יעד צעירים, חדשניים ועדכניים, שמחפשים דרכים חדשות לצרוך חדשות.
אורי רוזן, מנכ"ל קשת דיגיטל: "בעשור החולף הפבלישרים בישראל, כמו גם ברחבי העולם, מתמודדים עם מגמת השתלטות ענקיות הטכנולוגיה גוגל ומטא על הפרסום בשוק הוידיאו, מבלי שהן משקיעות כלל בתעשייה המקומית ובאנשים שמייצרים את החדשות. בעידן בו הרשתות החברתיות מוצפות בפייק ניוז, אנחנו גאים במיוחד להשיק את אפליקציית V1. כפי שלמדנו על בשרנו בחודשים האחרונים, למציאות האלטרנטיבית שתופסת תאוצה ברשתות, יש השפעה גם על אנשים משכילים, שהולכים למוסדות יוקרה, ושישפיעו בעתיד על המדיניות העולמית. גם אנחנו מושפעים ומודאגים מההסתה והקיטוב שמייצרות הרשתות, לכן אנחנו מאמינים יותר מתמיד בערך של פלטפורמת ווידיאו עיתונאית, מותאמת גם לקהלים צעירים יותר, אשר ביכולתה לשקף ולפרש באופן עיתונאי ומשמעותי את המציאות".

















הכל טוב ויפה, אך איך יכול להיות שאתם משתמשים בפירסומת, אחד לאחד, בשיר של הזמר הבינלאומי דימאש DIMASH זמר פופאופראי מקזחסטן. זו ממש עלולה להיות גניבה מוזיקלית. במידה ולא מאתרים את הצלילים, אשמח לסייע לכם. בהצלחה עם האפלקציה החדשה.
כל פעם צצים לי בפלאפון להורדה, חוצפנים. אני לא יכולה לראות כלום כמו שצריך