המתיחות סביב ביטול ההפרדה המבנית בבזק גוברת, ובהמשך לסכסוך העבודה שהוכרז בחברת הבת yes, יו"ר ועד העובדים אלי כהן פונה במכתב לעובדי החברה ומכין אותם לקראת האפשרות של פתיחה בעיצומים. במכתב ששלח כהן לעובדים הוא מעדכן כי ההסכם הקיבוצי הסתיים ומתנהל מו"מ להסכם קיבוצי חדש לתקופה של שנה בלבד, וזאת בעקבות דרישת ההנהלה לצמצומים שלהם הוועד מתנגד בתוקף.
כהן מוסיף כי בגזרת ביטול ההפרדה המבנית הוכרז סכסוך עבודה ובקרוב הוא יעדכן על הצעדים הארגוניים שיינקטו.
ועד העובדים ב – yes חבר לועד העובדים בבזק ושני הוועדים מתואמים באופן אדוק. בבזק, נזכיר, ועד העובדים כבר פתח בעיצומים. בדירקטוריון בזק קיוו כי יצליחו למנוע את החרפת העיצומים וקיוו שהם לא יגיעו גם ל – yes. לטענת העובדים במשך השבועות האחרונים הנהלת yes ניסתה לשדר מצב של "עסקים כרגיל" והעבירה מסרים לפיהם העיצומים לא צפויים להגיע לחברה וכי הם מצליחים לעצור את התאום עם ועד בזק. בפועל המצב היה אחר לגמרי, וניכר שיש תאום מוחלט ומלא בין הוועדים.
















