אביתר גוטמן מונה לסמנכ"ל שידורים במשרד התקשורת
תפקיד חדש במשרד – מוקד ידע בתחום השידורים
משרד התקשורת הודיע על מינויו של אביתר גוטמן לתפקיד סמנכ"ל שידורים – תפקיד חדש שנוצר על רקע חוק השידורים החדש. התפקיד נועד לשמש מוקד ידע פנימי במשרד, שיבחן מגמות בשוק השידורים בישראל ובעולם, ויתרום לעיצוב מדיניות ממשלתית בתחום.
רקע מקצועי והקמת האגף החדש
גוטמן מצטרף לתפקיד כחלק מצוות ההנהלה של מנכ"ל המשרד אלעד מקדסי, לאחר ששניהם הגיעו מרשות התחרות. עד כה שימש גוטמן כראש תחום בכיר נייד באגף הכלכלה במשרד. במסגרת התפקיד החדש יעמוד בראש אגף ייעודי שיכלול ארבעה עובדים – כלכלנים ועורכי דין. האגף יתמקד בגיבוש מדיניות ואסטרטגיה מבלי להיכנס ישירות לתחומי הפעילות של הרשות השניה או מועצת הכבלים והלוויין, האמונות על הרגולציה בפועל.
קשר לרפורמות העתידיות בשוק
ההערכה היא שהאגף החדש יתמוך בהקמת המועצה המאוחדת העתידית שתאחד את הרשות השניה ואת מועצת הכבלים והלוויין. בכך צפוי המשרד להבטיח בסיס מקצועי ויציב לגיבוש מדיניות ארוכת טווח בשוק השידורים, בתקופה שבה הרפורמות והחוק החדש משנים את כללי המשחק בענף.

















בישראל לאיודעים לנסח אפילו מדיניות קצרת טווח בתחום השידורים שלא לדבר על קרשרי הון שלטון שעושים מרגולציה צחוק ובדיחה כבר שלושים שנה אז הנה ממנים מישהו. בחוץ לארץ עוד מתחבטים בדילהממה וכאן מצאו גאון לתחום. המקלדת התפוצצה מצחוק