השנה החדשה בפתח ועימה העלאות מחיר. חברת yes הודיעה הבוקר ללקוחות החברה על העלאת מחיר ב – 5 שקלים לחודש לדמי המנוי החודשיים של חבילות וערוצי פרימיום וספריות בתשלום.
מהחברה נמסר: "עדכון המחיר אינו ישפיע על מרבית הלקוחות ומתמקד בספריות ובערוצי סדרות וסרטי הפרימיום בתשלום בלבד. yes תמשיך להציע ללקוחותיה את היצע התכנים הרחב, האיכותי והמגוון ביותר לצד המשך תמיכתה והשקעתה בהפקות המקור ובתעשיית הטלוויזיה המקומית".
















