האיום הוסר: קשת תמשיך לשדר בפרטנר TV פלוס לאחר הסכמות בין הצדדים
יס, קשת ופרטנר הגיעו להבנות שמונעות את הפסקת השידורים בסוף השבוע
קשת ופרטנר הגיעו להסכמות ביניהן לגבי המשך הפצת שידורי קשת ללקוחות פרטנר TV פלוס. בעקבות ההבנות, הוסר האיום להפסקת שידורי קשת בפלטפורמה כבר בסוף השבוע הקרוב. גורמים בסביבת החברות אישרו את עצם ההסכמות אך סירבו למסור פרטים נוספים.
המחלוקת סביב סיום ההתקשרות הישירה
כזכור, בשבוע שעבר https://zmanavir.co.il/tv/31372 התגלעה מחלוקת בין הצדדים לאחר שפרטנר הודיעה לקשת על סיום ההתקשרות עימה באופן רשמי, על רקע המעבר לרכישת כלל תכני הטלוויזיה שלה מיס/סטינג. מבחינת קשת, כל עוד לא הוברר שיס יכולה מבחינה חוקית לנהל מו"מ גם על זכויות השידור עבור פרטנר TV, המו"מ של קשת הוא מול פרטנר.
פנייה לרשות התחרות והסרת האיום
על רקע המחלוקת פנתה קשת לרשות התחרות בבקשה להבהרה האם מותר ליס לנהל את המו"מ גם בשם פרטנר. לא ברור האם ניתנה תשובה רשמית לפנייה, אך בפועל הסוגיה נפתרה והצדדים הגיעו להבנות.
מנויי פרטנר לא ייפגעו
בשורה התחתונה, מנויי פרטנר TV פלוס ימשיכו לקבל את כלל חבילת התוכן שלהם, כולל שידורי קשת, במסגרת ההסכם וכפי שנחתם בין פרטנר ויס/סטינג. החברות המעורבות סירבו להגיב.
















