yes משתפת פעולה עם רדיקס טכנולוגיות בפתרון המוצע. לדברי החברה מדובר במערכת דאטה ובינה מלאכותית המאפשרת ללקוחות לקבל שירות טכני מרחוק באמצעות השתלטות נציג על מסך הטלוויזיה וללא צורך בהגעת טכנאי. מדובר בשירות חדש הניתן לראשונה בישראל ממנו כבר יכולים להנות כ-500 אלף בעלי ממיר אנדרואיד. הנציגים יוכלו להשתלט מרחוק על הממיר של הלקוח, בכפוף לאישורו, לראות את הממיר על המסך שלו, לאתר תקלות ולפתור אותן בעצמו ומבלי "להפעיל" את הלקוח. נציגי התמיכה יוכלו לסייע בתחומים נוספים כמו: הורדה והעלאת אפליקציות, שינוי הגדרות ועוד.
עוד נמסר כי השדרוג החדש יאפשר לנציגי התמיכה של החברה להיות פרואקטיביים יותר אל מול הלקוחות, ללמוד על תקלות שכיחות בממירים, לעדכן ולשדרג גרסאות מבעוד מועד במידת הצורך, כמו גם סיוע והסבר על המוצר ותפעולו ללקוחות מתקשים.
"מדובר בבשורה צרכנית וטכנולוגית המשנה את כללי המשחק ואת כל מה שהלקוח התרגל אליו עד היום" אמר איציק אליקים, סמנכ"ל ההנדסה של yes. "המערכת החדשה תקצר זמני המתנה, הן במרכזי התמיכה שלנו והן בזמני ההמתנה לטכנאים המגיעים לבתי הלקוחות וגם תסייע לנו להדריך את הלקוחות בתפעול הממשק".
מיכאל שוהם, מנכ"ל רדיקס אמר "שמחנו לשתף פעולה עם yes ולספק עבורם פתרון טכנולוגי ייחודי ומתקדם, שיאפשר להם לתמוך בלקוחות ולתפעל תקלות בפשטות, קלות ומהירות, מדובר במהפכה של ממש בעולם שירות הלקוחות, שתחסוך זמני המתנה מיותרים ותייעל את הטיפול בתקלות בצורה ניכרת".

















כדאי להקפיד על דיוק .
“מדובר בשירות חדש הניתן לראשונה בישראל ממנו כבר יכולים להנות כ-500 אלף בעלי ממיר אנדרואיד”
ליס יש רק כ 300,0000 לקוחות יס פלוס שמתוכם יש גם אפל טיוי כך שלא יכול להיות 500 אלף בעלי ממיר אנדרואיד