אג'יט פאי, דירקטור בביקום, בעלת השליטה בבזק, מונה לתפקיד יו"ר ארגון CTIA בארה"ב. פאי כיהן בתקופת הנשיאות הראשונה של נשיא ארה"ב דונאלד טראמפ, כיו"ר ה – FCC. אחרי חילופי הממשל הוא עזב את תפקידו והצטרף לקרן סרצ'לייט, בעלת השליטה בביקום ובבזק, וכך מונה גם לתפקיד דירקטור בביקום.
ארגון ה – CTIA מייצג חברות בכל שרשרת הערך של התקשורת האלחוטית, כולל מפעילי רשתות סלולריות, יצרני ציוד, ספקי תוכנה וחברות אינטרנט בארה"ב, וכן מקדם מדיניות ואסדרה (רגולציה) התומכות בחדשנות ובהשקעות בתשתיות אלחוטיות.
















