בזק: זינוק בשימוש באינטרנט ובטלפון הביתי במהלך "שאגת הארי"
החברה מדווחת על עלייה של כ-30% בנפחי הגלישה ועל זינוק של כ-60% בשיחות מהטלפון הביתי מאז תחילת המלחמה. במקביל, נרשמה עלייה גם בניסיונות התקיפה ובחסימות האתרים הזדוניים
בזק מדווחת כי במהלך מבצע "שאגת הארי" נרשמה עלייה חדה בצריכת האינטרנט הביתי בישראל. לפי נתוני החברה, כבר בשבוע הראשון למלחמה עלו נפחי הגלישה בכ-30% והגיעו לכ-25.6 גיגה-בייט ליום, לעומת כ-20 גיגה-בייט ביום בדוח האינטרנט הקודם שפרסמה לפני כשלושה חודשים.
בחברה מייחסים את העלייה למעבר נרחב של הציבור לעבודה מהבית, לימודים מקוונים, צפייה בתוכן דיגיטלי ומשחקים. לצד זאת, בזק מדווחת גם על זינוק של כ-60% בהיקף השיחות היוצאות מהטלפון הביתי – נתון שמעיד לדבריה על חזרה מסוימת לשימוש באמצעי תקשורת מסורתיים בתקופת חירום.
במקביל לעלייה בשימוש, בזק מציינת כי נרשמה גם החמרה באיומי הסייבר: חסימות האתרים הזדוניים ברשת עלו בכ-17.5%, ומערכות ההגנה של החברה חסמו בממוצע כ-1.7 מיליון ניסיונות תקיפה ישירים ביום מאז תחילת המלחמה. בנוסף, החברה ציינה כי חיברה במהלך התקופה מאות מקלטים ברחבי הארץ לאינטרנט.
















