יוחאי בניטה, סמנכ"ל הכספים של פלאפון ו – yes, שנחשב למועמד מוביל לתפקיד מנכ"ל רשת 13 אך ויתר, יישאר בתפקידו לאחר שהובטח לו שבקבוצת בזק רואים בו פוטנציאל לתפקידים ניהוליים בכירים, ובנוסף הוא גם קיבל שיפור בתנאיו הכספיים על מנת להשאירו בתפקיד.
בניטה הצטרף לפלאפון בינואר 2022 אחרי שפרש מרשת 13 שם שימש כמשנה למנכ"ל וסמנכ"ל כספים. בקבוצה מדברים בשבחו ולכן גם נאבקו שיישאר למרות שהמעבר לתפקיד מנכ"ל רשת 13 קרץ לו מאוד.
כאמור הובטח לבניטה שתנאיו ישופרו ושרואים בו פוטנציאל לתפקידים נוספים בקבוצה ולכן החליט לדחות את ההצעה מרשת.

















