סלקום פותחת את 2025 עם תוצאות טובות לרבעון הראשון של השנה ועם רווח נקי של 60 מיליון שקל, בהשוואה ל – 55 מיליון שקל ברבעון הקודם (עלייה של 9.1%) ו – 7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, אז נרשמה הפרשה חד פעמית של 27 מיליון שקל להסכם עם העובדים. בנטרול הוצאה זו, הציגה החברה שיפור מהותי של 76.5% ברווח הנקי.
סך הכנסות הקבוצה ברבעון הראשון של 2025 הסתכמו לכ-1,112 מיליון שקל, ירידה קלה של 1.9% לעומת 1,133 מיליון שקל ברבעון המקביל, אך עלייה של 1.6% לעומת 1,095 מיליון שקל ברבעון הרביעי של 2024. בנטרול דמי קישור גומלין, ההכנסות הציגו גידול של 2.2% מול הרבעון המקביל והסתכמו ב-1,065 מיליון שקל.
במגזר הנייד, ההכנסות משירותים (בנטרול דמי קישוריות) צמחו ב-7.6% לעומת הרבעון המקביל והסתכמו ב-410 מיליון שקל, ועלו ב-7.6% גם בהשוואה לרבעון הרביעי (381 מיליון שקל). הגידול נבע בעיקר מעלייה בהכנסות מחבילות סלולריות ומהתאוששות בהכנסות משירותי נדידה.
מכירות ציוד קצה במגזר הנייד הציגו זינוק משמעותי של 8.5% לעומת הרבעון המקביל והסתכמו ב-307 מיליון שקל, וגידול של 9.3% בהשוואה ל-281 מיליון שקל ברבעון הרביעי. מדובר בהישג מרשים של סלקום שמצליחה בזכות דינמיקה לצמוח בשוק ציוד הקצה בעוד מתחרותיה נסוגו ברבעון.
במגזר הנייח נרשמה עלייה של 1.2% בהכנסות משירותים לעומת הרבעון המקביל, שהסתכמו ב-338 מיליון שקל, ועלייה קלה של 0.3% בהשוואה לרבעון הרביעי (337 מיליון שקל). הגידול נבע בעיקר מעלייה בהכנסות משירותי אינטרנט וטלוויזיה.
עם זאת, מכירות ציוד קצה במגזר הנייח הציגו ירידה חדה של 46.6% לעומת הרבעון המקביל, והסתכמו ב-47 מיליון שקל בלבד, בהשוואה ל-88 מיליון שקל אשתקד, וירידה של 20.3% ביחס לרבעון הרביעי (59 מיליון שקל).
בתחום הסלולר, מצבת המנויים של הקבוצה הגיעה ל-3,602 אלף מנויים בסוף הרבעון הראשון של 2025, גידול של 41 אלף מנויים (1.2%) לעומת 3,561 אלף ברבעון המקביל, וירידה קלה של 12 אלף מנויים (0.3%) מ-3,614 אלף ברבעון הרביעי של 2024. שיעור הנטישה עמד על 8.3%, לעומת 7.6% ברבעון המקביל ו-6.4% ברבעון הרביעי.
ההכנסה החודשית הממוצעת למנוי סלולר (ARPU) הסתכמה ב-42.1 שקל, ירידה קלה מ-43.7 שקל ברבעון המקביל, ושמירה על יציבות בהשוואה לרבעון הרביעי (42.1 שקל).
בתחום האינטרנט, מצבת המנויים של סלקום צמחה ל-381 אלף, גידול מרשים של 23 אלף מנויים (6.4%) לעומת 358 אלף ברבעון המקביל, ועלייה של 4 אלף מנויים (1.1%) מ-377 אלף ברבעון הרביעי. מתוך 381 אלף מנויי האינטרנט, 334 אלף (87.7%) כבר מחוברים לרשת הסיבים האופטיים, עלייה של 54 אלף (19.3%) בהשוואה ל-280 אלף ברבעון המקביל, וגידול של 12 אלף (3.7%) לעומת 322 אלף ברבעון הרביעי.
ה-ARPU בתחום האינטרנט עמד על 97.9 שקל, עלייה משמעותית של 10.1% לעומת 88.9 שקל ברבעון המקביל, ושיפור של 1.8% בהשוואה ל-96.2 שקל ברבעון הרביעי.
בתחום הטלוויזיה, מצבת המנויים נותרה יציבה בתקופה האחרונה ועמדה על 273 אלף בסוף הרבעון הראשון של 2025, גידול של 2.6% לעומת 266 אלף ברבעון המקביל, וללא שינוי בהשוואה לרבעון הרביעי. החברה מדווחת כי שירות הטלוויזיה ממשיך להיות מרכיב משמעותי בהצעת הערך הכוללת של החברה, במיוחד כחלק מחבילות טריפל.
ה-EBITDA המותאם הסתכם לכ-349 מיליון שקל, עלייה של 15.6% לעומת 302 מיליון שקל ברבעון המקביל, וירידה קלה של 1.4% מ-354 מיליון שקל ברבעון הרביעי.
בחלוקה למגזרים, ה-EBITDA במגזר הנייד הסתכם בכ-224 מיליון שקל, גידול של 9.3% לעומת 205 מיליון שקל ברבעון המקביל, ועלייה של 4.7% בהשוואה ל-214 מיליון שקל ברבעון הרביעי.
במגזר הנייח, ה-EBITDA המותאם הסתכם בכ-125 מיליון שקל, זינוק של 26.3% מ-99 מיליון שקל ברבעון המקביל, אך ירידה של 10.7% לעומת 140 מיליון שקל ברבעון הרביעי.
תזרים המזומנים החופשי הציג עלייה חדה של 59.3% לעומת הרבעון המקביל והגיע לכ-94 מיליון שקל, בהשוואה ל-59 מיליון ש"ח, ועלייה של 32.4% לעומת הרבעון הרביעי (71 מיליון שקל).
החוב הפיננסי נטו של החברה המשיך להצטמצם והסתכם בכ-1,625 מיליון שקל, ירידה של 230 מיליון שקל (12.4%) בהשוואה ל-1,855 מיליון שקל ברבעון המקביל, וקיטון של 75 מיליון שקל (4.4%) לעומת 1,700 מיליון שקל ברבעון הרביעי.
אלי אדדי, מנכ"ל סלקום: "סלקום מציגה רבעון עם ביצועים חזקים ובהם שיא של עשור ברווח הנקי ובהכנסות מציוד קצה במגזר הנייד, תזרים מזומנים גבוה וגידול בהכנסות משירותי נייד ונייח, תוצר של עבודה מאומצת ומיקוד בביצועים שמשפרים את מדדי הרווחיות. נמשיך למנף את החוזקות שלנו ולפתח את מנועי הצמיחה המרכזיים של הקבוצה. זאת, תוך שיפור חווית הלקוח וביסוס יתרונותינו בעולמות השירות לצד טרנספורמציה דיגיטלית ועם רשת ה-5G הגדולה והמהירה בישראל, על מנת להעניק את הערך הגבוה ביותר למיליוני לקוחותינו, כחלק מהאסטרטגיה שלנו להמשיך בהובלת השוק כחברת התקשורת המובילה בישראל".
















