דוד ארניאס, 45, ששימש כמנהל אגף בחטיבה העסקית בפרטנר עד לפני כשנה, עובר לסלקום. ארניאס ישמש כמנהל מחלקת אנטרפרייז נייח ואינטרגרציה. בסלקום תפקיד מנהל מחלקה מקביל למנהל אגף. בסלקום אישרו את הידיעה.
ארניאס הצטרף לפרטנר ב – 2018 (בסיבוב שני אחרי ששימש בחברה מ – 2001 ועד 2013 בתפקידים שונים) מחברת כלמוביל ושימש בתפקיד מנהל אגף לקוחות אסטרטגיים (סלולר ונייח). הוא עזב לפני שנה בעקבות חילופי הבעלות בחברה.

















