מאבק עובדים בנוקיה ישראל, הביא לפיצול בין שני וועדים כאשר מצד אחד הוקם ועד עצמאי שלא דרך ההסתדרות ומנגד הוקם ועד נוסף בחסות ההסתדרות. לפני כ-3 חודשים הוקם ארגון עובדים בנוקיה ישראל, שחברים בו כמחצית מהעובדים, והוא לא מאוגד בהסתדרות. במקביל קם לאחרונה ועד שהחליט לפעול באמצעות ההסתדרות ובין שני הוועדים מתקיים כעת מאבק מי ייצג את העובדים ולמי יש את הרוב הדרוש.
אתמול ההסתדרות פרסמה הודעה על התאגדות של כ – 130 עובדים שדורשים לפתוח במו"מ מול הנהלת החברה. אלא שמנגד קבוצת העובדים הראשונה טוענת שלה יש רוב של מחצית העובדים ולכן היא זו שמוסמכת לייצג את כלל העובדים במו"מ להסכם קיבוצי.
לא מן הנמנע כי הדיון יגיע לערכות משפטיות שבו יידרש בית המשפט להכריע מי מהוועדים מוסמך לייצג את כלל העובדים.

















