משרד התקשורת ממשיך לדחוק בחברות הסלולר לפעול ביתר נמרצות לסגירת רשתות הסלולר הישנות מדור 2-3. לזמן אוויר נודע כי המשרד זימן לאחרונה את החברות לשיחות עדכון, והמספרים המוצגים לו על קצב הסגירה רחוקים מלהשביע רצון.
כפי שחשפנו https://zmanavir.co.il/cellular/28228/ המשרד התיר לחברות להגביר את אמצעי היידוע לציבור. ההערכה היא שבחודש-חודשיים הקרובים ניתן יהיה לראות שינוי במגמה, אולם כפי שהמצב נראה כעת – הוא מדאיג, ומספר הטלפונים הפעילים בדור 2-3 עדיין עומד על כמיליון.
במשרד חוששים מאוד ממצב שבו קבוצות בעלות צרכים מסוימים יתקשו להיפרד מהמכשירים הישנים שלהם, ומהלך חד-צדדי של ניתוק יהיה בעייתי. יחד עם זאת, במשרד מבינים היטב שאם לא יגלו נחישות והלחצים מכיוונים שונים יתחילו להשפיע, יהיה להם קשה מאוד לעמוד בפרץ הבקשות לעיכוב.
















