במסגרת הדיל שבין בזק למשרד התקשורת, צפויה בזק להודיע בקרוב על השקת חבילת אינטרנט חדשה של 300 מגה במחיר אטרקטיבי. בכך מממשת בזק את חלקה בדיל שנרקם בינה ובין משרד התקשורת לאחר שהאחרון ויתר לה על הפחתת התעריפים הסיטונאיים והפחית רק את מחירי התשתיות הפסיביות שלה. לאחרונה חשפנו את המהלך https://zmanavir.co.il/internet/23718/ . המהלך של בזק יוצג כמהלך שיווקי לכל דבר אבל מה שעומד מאחוריו הוא כאמור דיל בעייתי מאוד בינה ובין משרד התקשורת.
בבזק יש חבילה של 300 מגה אבל נציין שהיא כרגע יקרה ועולה 79 שקלים. על פי התוכנית המחיר שלה צפוי לרדת לרמה של 65-70 שקלים.

















כשהמחיר הסיטונאי המינימלי של ספק אינטרנט על רשת בזק עומד על 72 שקל ללא מעמ, הדיל הזה מחסל את כל הספקים הקטנים ואיתו את התחרות.
מצד שני – ב250 שקל לקמ לכבל – יהיה עדיף לפרוס עצמאית על תשתית בזק. למי שיעמוד בכל המשוכות.
לזה יש לבזק תרופה בדמות שינויים שהיא מכניסה בממשק התפעולי לעבודה מול התשתית שלה. שינויים שמגבילים את יכולות הפריסה ומאפשרים לבזק לשלוט בפריסה של המתחרים שלה.