העלייה לאוויר של FREE TV מלחיצה את הוט שמבקשת מהרשות השניה לעצור את הפרסומת למתחרה החדש שעומד לעלות לאוויר. הוט מעלה במכתבה שלל טענות נגד הפרסום המטעה לטענתה שמבזה את המתחרים.
במכתב ששלחה היועצת המשפטית של הוט, אורית גדרון-חריט, לרשות השניה, היא כותבת של הפרסומת שעלתה בקשת (שהיא ביחד עם RGE מחזיקים שותפים במיזם), "אינה עוסקת כלל וכלל בקידום ושיווק יתרונותיו של השירות החדש המושק, אלא עוסקת כל כולה בהשמצה, ביזוי והפחתת ערכם של שירותים מתחרים".
הוט מתארת את הפרסומת ואומרת שבאופן שבו היא מוצגת "הפרסומת שמה ללעג ולבוז את ציוד התקשורת של השירותים המתחרים בכלל ואת שירותי הכבלים בפרט, מציגה אותם כשירותים ארכאיים וישנים ומרמזת באופן בוטה כי יש להשליך לפח את שירותי הטלוויזיה בכבלים. לכל זאת מצטרף כיתוב נוסף "יאללה ישראל, קפלי את הטלוויזיה של פעם". מכך עולה, כי הפרסומת עוסקת בהצגת השירותים המתחרים ובפרט שירותי הכבלים כ"טלוויזיה של פעם" ואינה עוסקת בפרסום מוצר או שירות חדש".
בכך טוענת הוט "אין בפרסומת אזכור של יתרונות, תכונות או חידושים שמביא השירות החדש, אלא כל עיסוקה הוא בתקיפת השירותים המתחרים על ידי הטעיית הצופים".
בהמשך עוברת הוט ותוקפת את הניסיון של FREE TV להדגיש את החיסכון הצפוי למי שיעבור אליה שיעמוד על 2,000 שקל לטענתה. הוט טוענת שמדובר בפרסום מטעה ומציג את מי שמשלם לשירותים מתחרים כמי שבזבז את כספיו ושילם סכום כסף גדול ומיותר, ללא ביסוס. כאמור, הוט דורשת מהרשות השניה להורות על הסרת הפרסומת.
ב – FREE TV הגיבו בחריפות לטענות הוט ומסרו כי יממה בלבד לאחר עליית הקמפיין של Free TV לקראת השקתו הצפויה, המונופול הדורסני HOT יוצא בפנייה היסטרית לרשות השנייה בבקשה למנוע תחרות.
צעד זה איננו מפתיע, שכן מזה תקופה מנסה HOT, בצעד של ייאוש, לגייס לטובתה את הרגולטורים ואת בתי המשפט, על מנת לשמור על מעמדה ולפגוע בצרכן.
המכתב של HOT שיצא היום לרשות השניה כורך שלל טענות מוזרות וחסרות בסיס, שמגיעות אפילו עד לשמו של המיזם! וכל זאת על מנת להסתיר אמת פשוטה – HOT מפחדת מ- Free TV.
הוט ממשיכה בספינים שקריים וחסרי בסיס, ומנסה במהלכים דורסניים למנוע חסכון שנתי של כ- 2000 שקל למשפחה ולעכב תחרות וכניסה של free tv ושחקנים חדשים לשוק הטלוויזיה.
מה שעומד לנגד עיניה של הוט הוא לשמר את המודל הכלכלי שלה, ואת המחירים המופקעים שהיא גובה מהצרכנים בישראל, זאת נוכח בשורה תחרותית של שירות טלוויזיה רב ערוצית אשר יאפשר תחרות במונופול הוט ההיסטורי ששלט שנים ארוכות בשוק הטלוויזיה במחירים מופקעים ושירות הסובל מליקויים.
לא בכדי הוגשו ומוגשים נגד הוט תובענות ייצוגיות, וכבר הוטלו עליה בשנים האחרונות עיצומים כספיים על ידי הרגולטורים במיליוני שקלים בגין הטעיית צרכנים, בגין הקושי להתנתק, בשל חריגות משמעותיות בזמני המענה במוקדי שירות, ועוד.
Free TV הוא שירות הטלוויזיה החדשני והמתקדם בישראל עם הצעת תוכן ענקית, הכוללת את כלל ערוצי הברודקאסט, ערוצים בשידור חי, ערוצי ספורט, שפע ערוצי בידור וילדים, ספריית תכני VOD עצומה, ואלפי סדרות וסרטים, לשון התגובה.

















דעתי בקשר לתלונה של הוט נגד הפרסומת של שירות הסטרימינג FreeTV היא שזה לא מחייב שמה שמשלמים עליו יותר כסף אז שהוא יותר טוב, לדעתי במקרה הזה הרשות השניה לשידורי טלוויזיה ורדיו לא תקבע שאסור לשירות הסטרימינג של FreeTV להמשיך לפרסם לאחרים את הפרסומת הזאת, אבל יכול להיות שאם הרשות השניה לשידורי טלוויזיה ורדיו צרבע שמותר לשירות הסטרימינג של FreeTV להמשיך לפרסם את הפרסומת הזאת, ושהוט תהיה בדעה שכמו שחברת שירות הסטרימינג FreeTV, מציגה את אותה הפרסומת הזאת, אז שלדעת חברת הוט אז שאסור לחברת שירות הסטרימינג FreeTV, לשדר בצורה הזאת את הפרסומת הזאת, אז יכול להיות שבתאריך 8.5.2023, שזה התאריך שבו צריך להמשיך הדיון בבג"ץ בקשר להמשך הפעלת שירות הסטרימינג של FreeTV בישראל, אז יכול להיות שחברת הוט תבקש מבג"ץ שאם לדעת שופטי בג"ץ בינתים שירות הסטרימינג FreeTV יכול להמשיך לפעול אז שהפרסומת של שירות הסטרימינג של FreeTV טיוי שהיא לא תמשיך להיות מפורסמת לאחרים בצורה שעכשיו היא מפורסמת לאחרים.
ויכול להיות שבדיון הזה בבג"ץ אז שהוא יפסוק שבינתים שירות הסטרימינג של FreeTV לא יכול להמשיך לפעול בישראל בצורה שיש לו הרבה לקוחות, אלא רק אם בג"ץ יחליט אחרי כל הדיונים שלו בנושא הזה שאם שירות הסטרימינג של FreeTV, יפעל במדינת ישראל אז שלא תהיה בזה פגיעה גם לא לבעלי חברות התקשורת בישראל, או שלחלופין ממשלת ישראל הנוכחית תואיל בטובה לשנות את חוק התקשורת בצורה שגם לשירות הסטרימינג של FreeTV. מותר יהיה במדינת ישראל לפעול בצורה מלאה, אבל בינתים נראה לי שיותר חשוב לממשלה של עכשיו לעסוק בנושא הרפורמה המשפטית יותר מכל דבר אחר, אז לדעתי בינתים כאשר שירות הסטרימינג של FreeTV, ממשיך לפעול בישראל אז שזה טוב להתעניין בו ואו להמשיך להתעניין בו.
אני מקוה שמי שכתב את התגובה הבין מה שהוא כותב. כי שפה כזו עילגת לא ראיתי זמן רב.
הוט זו החברה הכושלת ביותר והיקרה. גם חברת יס לא זולה אבל השרות טוב מאוד.
אני מחכה לכם חברת Free T.v אם באמת תעמדו בכלה פרסומים תצליחו למחוק את הוט ויס.
בהצלחה!!!
במיילה השידור של פרי טיוי יעבור בסיב של הוט .אז בלי הוט אין לאף חברה חדשה קיום
ערוץ 12 שונאי ישראל שקרנים זה לא חינם השם זה שקר אחד גדול הטעיית הציבור ואין מלא ערוצים בשביל זה הם צרכים רישיון ולשלם לחברות כסף אין להם מכשיר מתקדם עם טכנולוגיה חדשנית זה כולה תוכנה להורדה הכול בסוף עניין של כסף ואף חברה ישראלית לא רוצה להפסיד וזה יבוא על חשבון הלקוח זה רק עניין של זמן עד שנגלה את אמת
הוט רימו אותי. חברה עבריינית לכל דבר ועניין. כשאתם מחזירים ציוד ומתנתקים, תדרשו מסמך שהציוד הוחזר. אחרת תקבלו מהם טלפון לאחר מספר חודשים עם דרישה לשלם אלפי שקלים על ציוד שהחזרתם. נשבע לכם. הם עבריינים.
הגיע הזמן לחברה עם יותר אמינות ופחות חזירות….מקווה ש free tv תספק את הסחורה ולא תסתאב ותהיה גרידית לאחר שתגדל…..
על FREE TV להוסיף ולרכוש חבילת שמונה ערוצי MTV:
MTV 00, MTV90s, MTV80s,
MTV HD, MTV MUSIC, MTV CLUB, MTV HITS, MTVסדרות, ערוצי דיסקברי: דיסקברי הרגיל, דיסקברי סיינס, אנימל פלנט, ערוץ היסטוריה, שני ערוצי נשיונל ג'אוגרפיק ונשיונל ג'יאוגרפיק wild, ערוצי לייף סטייל: הנופש, הטיולים, הבריאות, האוכל, החיים הטובים, בית+, עיצוב, אופנה, ערוץ E, ושני ערוצי FOODY: FOODY ערוץ ישראלי שמטה (משרד) ראשי ברמת החייל שמופיע בו משה שגב, FOOD NETWORK, כל ערוצי ויוה: וינטג', פרימיום, ויוה פלוס, ואמוס, שלושה ערוצי דרמות הטורקיות, ערוץ CBS REALITY שבו מופיעה השופטת ג'ודי, 3 ערוצי הים התיכוני, ⁶ ערוצי הסרטים ו-1 מתוך שישה ערוצי סרטים יהיה ערוץ ישראלי, ערוצי הספורט של eurosport וערוצי ספורט של one וכמובן שחברת FREE TV. תייצר ותשיק ממירי 4K, מקליט מ-100% עד 0% ב-5000 אחסון וכמובן מובנים ב-catch up שאפשר יהיה לצפות בתוכניות מה פספסנו לפני שלושה שבועות והחברה החדשה שנולדה בשבוע שעבר תייצר שלטים מובנים הכפתורים מספרים:0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 וכפתורים יעודים ישירות: NETFLIX, YOUTUBE,
DISNEY+, PRIME VIDEO, AMAZON
בזה אתה צודק , זה לא קרה רק לך
הגיע הזמן שמישהו יישר קו בנושא הזה הגבייה של החברות האלה גבוהות ולא פרופרוציונלית לגבי כל בית אב והם מפחדים דיי לעושק
מיום שהתנתקנו מהוט עקב שירות ברמה נמוכה ומחיר מופקע קיבלתי שלל טלפונים מזה חודשים משימור הלקוחות שלהם. כשביקשנו טרם ההתנתקות מהם שירות סביר אף אחד לא התייחס וכשניסינו להתנתק זה היה סיוט. מאז איבדנו סופית את האימון בהוט
רוב הפירסום הראשוני הוא מטעה,
הכותרות מפוצצות. וכאשר אתה מגיע לתוכן אתה מבין שרק מושכים אותנו הלקוחות באף ומבזבזים א. זמנינו כספינו.
אולי הגיע הזמן לעצור את הסחף ,
הגיע הזמן לשפר את האמון.
"ריסון הכוח" זה המסר שלי לחיים שלוים הוגנים בכל תחום.
שהוא ילמדו קודם כל לתת שירות נאות, גם אם מזערי, אח"כ תהיה להם הזכות לקבול.
תיקון
הוא -> הוט
יש להמשיך בתחרות של ספקי תוכן ןטלויזיה. רק ככה תהיה טלויזיה מעניינת. אסור לתת להוט להשתלט, והתחרות חשובה.
להמשיך לפרסם ולהביא ערוצים, תכנים וספקים טובים מחו"ל.
ישהו יודע כמה עולה free.tv לחודש?
הבנתי שיהיו כמה חודשים ראשונים בחינם כדי למשוך את הקהל..
יש ליצור תחרות. והמנוי יחליט.
זה לא מראה לי חינמי אבל לקרוא לזה חינם זה לא נכון אם זה לא חינם
פריי טי וי מטעה את הציבור כאילו בחינם שיתנו את הערוצים של הוט אותו דבר ונראה כמה יעלה אז.
לא לשכוח שלהוט יש תוכן וערוצים….נכון שמשלמים יותר אבל מקבלים גם יותר ..
מבחינת תקלות יש בכל מקום,וזמני המתנה יש לשפר וגם אם לקוח ירצה להתנתק שינותק מהר ואז שימור שלא יפחד לחזור להוט .
קוז,אתה בוט של הוט או מה?
אני בעד כל דבר שיכול להדאיג את הוט.
ובכלל, אין לחבורה הזאת זכות קיום כעסק.
עדיף להוציא להם צו סגירה על בסיס הונאת ציבור הלקוחות