העברת השליטה בסלקום לקרן פורטיסימו מגיעה לישורת האחרונה מבחינת האישורים הנדרשים וכעת ממתינים לאישור ראש הממשלה ומיד אח"כ העסקה תובא לאישור סופי לשר התקשורת. כפי שפרסמנו, במהלך הטיפול באישור העסקה פנה משרד התקשורת למשרד המשפטים וביקש לברר סוגיה הקשורה לעניין חוק הריכוזיות והפרדה בין אחזקות ריאליות לפיננסיות, ומשרד המשפטים נתן חוות דעת שאפשרה למשרד התקשורת להמשיך ולהניע את האישורים הסופיים לעסקה. ככל הידוע במשרד התקשורת התחייבו שברגע שמשרד ראש הממשלה יאשר, משרד התקשורת יאשר מיד אחריו.
פורטיסימו סיכמה על רכישת השליטה 35.6% מסלקום מידי דיסקונט השקעות במחיר של 15.7 שקל למניה ובתמורה כוללת של 925 מיליון שקל. פורטיסימו צירפה לעסקה את הבנקים דיסקונט, מזרחי טפחות, לאומי, קרן גרין לאנטרן של ריצ'רד הנטר ומגדל.

















אם זה קשור לראש הממשלה, משהו בטוח מסריח שם.