שר התקשורת שלמה קרעי החליט לכרוך את הטיפול בהפרדה המבנית בבזק ואת ביטול גרעין השליטה בחברה – ביחד. עד כה טופלו שתי הסוגיות בנפרד וללא קשר ביניהן, אך קרעי החליט שהוא מעוניין להשלים את הטיפול בענייני בזק במקביל, ולכרוך את שני הנושאים יחד ולאשר אותם לאחר שיושלם המו"מ בין העובדים ובעלי השליטה בחברה, וזאת על מנת להימנע מעיצומים ושביתות בחברה בעת מלחמה.
לאחרונה קרעי גם נפגש עם שר התקשורת לשעבר והשגריר באו"ם גלעד ארדן, שנשכר כדי לייצג את בזק מול משרד התקשורת. אם עד כה קרעי ביקש שסוגיית ההפרדה המבנית תותנה בהסדר עם העובדים, בשיחה עם ארדן נאמר שגם סוגיית ביטול גרעין השליטה החברה היא חלק מאותו האירוע.
קרן סרצ'לייט קבלה היתר לרדת ל – 15% בגרעין השליטה בבזק אך היא תיקנה את בקשתה ומבקשת לרדת ל – 5%. בקשה זו כאמור נמצאת בהמתנה להתפתחויות במו"מ בין העובדים להנהלת החברה.
בקשתה של קרן סרצ'לייט לאפשר לה לרדת לאחזקה של מתחת ל – 5% בבזק מסמנת את מסלול המימוש של הקרן את אחזוקותיה בבזק. מרגע שיאושר המתווה (הדורש גם את אישורם של שר הביטחון וראש הממשלה) תוכל הקרן להתחיל למכור מניות בזק לגורמים מוסדיים וגורמים אחרים בשוק ההון.

















מציע שיגלגלו כבר עכשיו תוכנית לסגירת שוק התקשורת למעט בזק כי זה מה שיקרה