בהודעה שהוגשה היום לבית המשפט המחוזי בתל אביב-יפו על ידי פרקליטות מחוז מרכז, נמסר כי משרד התקשורת צפוי לאשר את העברת השליטה בחלל תקשורת עד סוף חודש מרץ 2025.
העסקה עוסקת ברכישת השליטה בחברה במסגרת הסדר עם בעלי האג"ח ובמסגרתו השליטה עוברת לחברת 4iG ההונגרית ואיש העסקים אהרון פרנקל.
לדברי המדינה בדיונים שהתקיימו בחודשים האחרונים בראשות מנכ"ל משרד התקשורת, הוצגו ממצאים ונתונים שונים לגבי ההשלכות האפשריות של ההסדר המוצע. לפי הפרקליטות, "ניתנה להם האפשרות להתייחס אליהם" תוך בחינת הבקשה.
עו"ד ליאב וינבאום, נציג הפרקליטות, מסר כי "ההסדר המוצע הינו מורכב, כוללת פרטים ומנגנוני בקרה גם בעניין בקשת החברה המבוססת עליו הדורשת התייחסות בדחיפות".
עוד צויין כי "הבחינה המעמיקה של הבקשה החלה עד סוף חודש מרץ 2025, והכל מתוך הבנה של הצורך בוודאות ביחס להסדר החוב מצד אחד, ובחינה משמעותית של בקשת החברה על ידי המדינה מצד שני".
הודעת המדינה, מגבירה את הסיכוי שההסדר יאושר מצד אחד, ומצד שני מקטינה את הסיכוי להצעה שהוגשה לאחרונה https://zmanavir.co.il/internet/27802/ על ידי איש העסקים יעקב לוקסנבורג להשתלט על החברה, תוך כדי הטענה שיש להצעתו סיכוי גבוה ומהיר יותר לקבל את אישור המדינה.
















