גילת טלקום גלובל הודיעה היום על ביצוע הנפקה פרטית לשני גופים מוסדיים מהבולטים בשוק ההון הישראלי – פסטרנק שהם ומור בית השקעות. במסגרת ההנפקה הוקצו כ-7.7 מיליון מניות רגילות בתמורה כוללת של כ-6.8 מיליון שקל. פסטרנק שהם השקיעו כ-5.3 מיליון שקל, ואילו מור ניהול תיקים השקיעו כ-1.5 מיליון שקל. המניות הוקצו במחיר של 88 אגורות למניה – כ-4% מתחת למחיר הסגירה ערב ההודעה.
מהלך זה מקנה לשני הגופים נתח כולל של כ-8.2% מהון החברה (4.5% בדילול מלא), מהם כ-6.4% עבור פסטרנק שהם וכ-1.8% עבור מור ניהול תיקים.
"הבעת אמון בפוטנציאל הצמיחה של החברה"
בחברה הדגישו כי מדובר במהלך מהותי לחיזוק מבנה ההון ותמיכה ביעדי הצמיחה: "ההנפקה מהווה הבעת אמון חזקה בחברה ובפוטנציאל הצמיחה שלה", נמסר מהנהלת גילת. "אנו מודים לגופים המוסדיים המשמעותיים שהצטרפו לבעלות בחברה ומעריכים את התמיכה. ההנפקה תחזק את קופת המזומנים ותתמוך בפעילות הפיתוח העסקי".
עוד נמסר כי החברה ממשיכה להפגין תוצאות חיוביות, עם גידול עקבי בהכנסות ובצבר ההזמנות. "אנו שואפים לאזן בין יצירת רווחיות לבין השקעה נדרשת בצמיחה וגיוון הפעילות – במיוחד לאור ההזדמנויות הגלומות בשוק הלווייני".
















