משרד התקשורת עולה בקמפיין רדיו לקראת סגירת רשתות דור 2 ו-3
בדיקת תאימות בחיוג 235* והדגשת יתרונות המעבר לדורות מתקדמים
משרד התקשורת פותח מחר בקמפיין רדיו חדש שמטרתו להאיץ את היערכות הציבור לסגירת רשתות הסלולר הישנות. במסגרת הקמפיין מודגש כי החל משנת 2026 חברות הסלולר אינן מחויבות עוד לספק שירותים ברשתות דור 2 ו-3, והשירותים יינתנו באמצעות רשתות מתקדמות בלבד.
המסר המרכזי בקמפיין הוא קריאה לציבור לבדוק כבר כעת האם מכשיר הטלפון שברשותו תומך בדורות המתקדמים, באמצעות חיוג לקוד 235*. במשרד מציינים כי מעבר למכשירים תומכי דור 4 ודור 5 צפוי לשפר את איכות הקליטה ולאפשר, בין היתר, קבלת התרעות חירום והודעות מצילות חיים של פיקוד העורף.
הקמפיין משתלב במהלך רחב שמקדם המשרד בשנים האחרונות, הכולל סגירה הדרגתית של רשתות הסלולר הישנות ופינוי תדרים לטובת שימושים מתקדמים ויעילים יותר. כרגע ישנם עדיין לקוחות רבים בעיקר בקרב האוכלוסייה המבוגרת והמגזר החרדי, שלא שדרגו מכשירי הטלפון ועשויים לסבול מבעיות קליטה.
















