"החברות הסלולריות משקיעות בהתאם למה שהן מרוויחות. רמת ההשקעה של החברות בארץ היא לא גבוהה השנה וגם לא תהיה גבוהה בשנה הבאה", כך אומרים גורמים בכירים בשוק הסלולר אליהם פנינו על מנת לבדוק האם בישראל נראה את תופעה דומה למה שקורה בארה"ב ובמדינות נוספות באירופה של קיצוץ בהשקעות ופיטורי עובדים.
בהתייחס לרמת ההשקעות בישראל הערכה היא שהחברות הסלולריות הגדולות מתכוונות להמשיך בהשקעות באופן סולידי, אך בכל הקשור להתייעלות נדמה שזה נושא שהוא טאבו והנהלות החברות לא רוצות להיכנס עכשיו לתהליכים של צמצום בכוח האדם, ולא מפני שבהנהלות לא חושבים שצריך לקצץ, אלא בעיקר בגלל אי הרצון לפתוח במאבקים מול ארגוני העובדים.
















