קבוצת RGE ואסותא מרכזים רפואיים מודיעות היום על העלייה לאוויר של דוק – ערוץ בריאות חדש עם הפקות מקור מיוחדות מותאמות למצב ותכנים שיסייעו להתמודדות נפשית ופיזית. לדברי בעלי המניות דוק יהיה הערוץ המקיף והנרחב ביותר בתחומי הבריאות והרפואה בישראל. הערוץ יעלה לאוויר בתאריך 06.02.24.
בהודעה שמסרו צויין כי הערוץ החדש ינגיש לציבור הרחב את עולם הבריאות והרפואה ויציע הפקות מקור ותוכן עשיר, עם תמהיל מגוון של תוכניות הכוללות מאות שעות תוכן בתחומי הבריאות, הלייף סטייל, התזונה והכושר – של מיטב המומחים והרופאים בישראל. הערוץ ישודר בfree TV ובפרטנר ובקרוב יעלה בפלטפורמות נוספות באופן חינמי ויפעל 24 שעות ביממה.
את הערוץ החדש יוביל וינהל איש התוכן הוותיק אורי דיקשטיין, לשעבר מנכ"ל ערוץ 24 וממייסדי "ענני תקשורת" – "שמים תוכן הפקות" ו"לוטוס תוכן הפקות".


















ניחוש לא פראי = לא יקח זמן רב עד שהערוץ יהיה מלא פרסומות של אסותא ( נו, ברור , הם משקיעים , רגע – זו לא מכבי ??, טוב, בטח גם יהיו רמיזות לעבור לקות חולים זו,ף נשמע "הגיוני" , לא?
וכמובן פרסומות או מידע לציבור בלשון המותאמנת של רופאים פרטיים, מכוני רפואה ובזחילה גם קוסמטיקאיות וכל המטפלים האפשריים שישלמו להחליות את העסק הזסה.
אבל , הדובדבן שעל הקצפת יהיו כנראהנ פרסומות סמויות (לפחות בחלקן) של יצרנים ומשווקי תרופות שיעוטו על הערוץ כמו זבובים על עוגה עם תקציבי ענק . הם הרי לא חסכו במשך עשרות שנים לשחד אלפי רופאים במתנות מכל סוג שהוא ולא יפתיע אם זה נמשךל גם היום בצורות אחרות.
חכו וראו
הרבה בריאות!