התפתחות מעניינת במסגרת העתירה לבג"ץ של הוט כנגד האישור שנתנה הרשות השניה ל FREE TV לעלות לשידור. בג"ץ הורה לפני שבועיים לרשות השניה לפרסם את חוות הדעת הכלכלית שגיבשה בטרם קבלה את ההחלטה ושאותה לא העבירה להוט ובעצם לא פרסמה בציבור. מדובר בחוות דעת שעליה הסתמכה הרשות כשקבעה שהכניסה של FREE TV לתחום השידורים לא תפגע בתחרות בשוק.
FREE TV אמורה לעלות לשידור בשבועות הקרובים לאחר היערכות והשקעה כבדה מאד מצד השותפים. הבג"ץ הוגש בשנה שעברה לאחר שהרשות השניה אישרה עליית המיזם בתנאים ולאחר שערכה כמה סבבי שימועים לכל השחקנים בשוק.
בג"ץ הורה כאמור לרשות השניה לפרסם את חוות הדעת עד היום. במקביל הורה לממונה על התחרות למסור את
התייחסותה לטענה כי ההחלטה שאישרה את המיזוג בין קשת ל – RGE (שתיהן שותפות במיזם) התייחסה לנושא התחרות בתחום השידור הרב ערוצי, להבדיל מהתחרות בתחום התקשורת בכלל.
בהחלטת השופטים נמסר שלאחר שיקבלו את החומר הם יקבלו החלטה בעתירה.
















