נקבעו חברי הצוות הבין משרדי לקידום תשתיות סלולר מתקדמות שיתחיל בעבודה כבר באמצע החודש. בראש הצוות יעמוד המנכ"ל בפועל שמילה מימון, ויחד איתו ממשרד התקשורת יכהנו מ"מ משנה למנכ"ל אלעד מלכא, סמנכ"ל אסטרטגיה, טל אלימלך, ומרכז הצוות הוא רפאל שגב בן חמו מאגף כלכלה במשרד.
חברי הצוות החיצוניים הם דניאל איטח ממשרד ראש הממשלה, סגן הממונה על התקציבים באוצר כפיר בטט, והאחראים על שוק התקשורת נועם דן ונועם שרלו בריגה. נציג רשות התחרות בצוות הוא אוריאל סיטרואן, נציג בנק ישראל – ד"ר יואב פרידמן, וסמנכ"ל אסטרטגיה רשות החדשנות שגיא דגן.
על הצוות מוטלת משימה כבדה של קידום פתרונות הקמת אתרים סלולריים שהם קריטיים לצורך קידום פריסת רשתות דור 5 ושיפור איכות הרשתות בפרט. לצוות נקבעו פגישות מעתה ועד אוגוסט במטרה להשלים עד אז גיבוש פתרון.
















