דיסני הודיעה ביום רביעי כי מגזר ה – (DTC (direct to cunsumer, הכולל סטרימינג, הפסיד 659 מיליון דולר ברבעון שהסתיים ב-1 באפריל, הרבה פחות מההפסד שציפו אנליסטים.
עליות מחירים ב-Disney+ ובחבילות הסטרימינג האחרות של דיסני שהושקו בדצמבר האחרון, יחד עם הכנסות מפרסומות מתחילות להופיע בתוצאות הכספיות של החברה. ההכנסה החודשית הממוצעת למשתמש, או ARPU – מדד מפתח בסטרימינג – עבור דיסני+ עלתה ל-7.14 דולר בארה"ב וקנדה מ-5.95 דולר ברבעון הקודם.
בסיס המנויים העולמי של דיסני+ ירד ב-4 מיליון מהרבעון הקודם ל-157.8 מיליון, בעיקר תוצאה של ביטולים בהודו, שם איבדה דיסני בשנה שעברה את הזכויות לליגת הקריקט הפופולרית שהייתה המניע העיקרי למנויים חדשים. החברה גם דיווחה שדיסני+ איבדה 300,000 מנויים בארה"ב ובקנדה.
בשיחה עם משקיעים אמר מנכ"ל החברה בוב איגר שהוא מתכוון להעלות עוד יותר את המחירים עבור הגרסה העצמאית של דיסני+ ללא פרסומות במאמץ להביא יותר מנויים לשכבה הנתמכת בפרסומות במחיר נמוך יותר, שלדבריו מייצרת הכנסות ממכירות פרסום.
Hotstar, הגרסה ההודית של דיסני+, שישראל למרבה הצער גם כלולה בה, ראתה את מספר המנויים שלה יורד ל-52.9 מיליון מ-57.5 מיליון. עם זאת, ירידה זו עשויה לשפר את האיתנות הפיננסית הכוללת של שירות הסטרימינג, מכיוון שמנויים בהודו מייצרים רק 59 סנט בחודש בהכנסה ממוצעת, ללא ספק השוק החלש ביותר של דיסני למכירות סטרימינג.
















