גורם בכיר במשרד התקשורת אומר היום ל – zmanavir שמפעילי הסלולר אומרים דברים סותרים לתקשורת ולמשרד. הוא התכוון לפרסום כאן https://tinyurl.com/27uaz3dp מאתמול, לפיו החברות הסלולריות ביקשו לדחות את מכרז ה – 26 גיגה הרץ ובמקביל מבקשות שלא לשלם אגרות כל עוד לא ייעשה שימוש בתדרים. לדברי הגורם הבכיר, החברות משמיעות דברים שונים בעת שהן מדברות עם המשרד, והרושם שהוא מקבל זה שהחברות הסלולריות צריכות את התדר ורוצות אותו, וזאת בניגוד להצהרות ולפרסומים האחרונים ב – zmanavir. לדבריו ההשקעה בתדרים לא תהיה גבוהה וגם האגרות יהיו נמוכות וזה לא משהו שישפיע על איתנות החברות כפי שהן מנסות להציג בתקשורת.
עוד הוא אמר בנוגע לעיתוי התשלום בגין האגרות, כי התשלום יחל מרגע ההקצאה. היות ולא יודעים מתי תהיה ההקצאה בפועל, קשה לדעת מתי יחול תשלום האגרות, והאם יהיה מייד לאחר הזכייה או בבוא העת.
מנכ"ל אחת החברות בשוק חזר ואמר שהחברות לא צריכות את התדר, ואין מכשירים שתומכים בו.
















