"ראיתי עובדים שלוקחים תרופות הרגעה, בזמן שהחברה הרוויחה מיליארדים ומנהלים לוקחים משכורות עתק. לא יכולתי לסבול את זה. אז הבנתי שאם אנחנו לא נדאג לעצמנו אף אחד לא ידאג לנו. אנשים סמכו עליי באופן אישי והצלחתי לאגד את חטיבת ההנדסה ובתוך שעה כל החטיבה חתמה, כך אומר יחיאל שמן, יו"ר ועד העובדים של פלאפון בפודקאסט עושים תקשורת בזמן אוויר.
שמן מגלה שהעובדים בפלאפון התארגנו לרכישת בזק ויום לפני שהיו צריכים להגיש את ההצעה, הדירקטוריון קרא לאחד המשקיעים (יעקב לוקסנבורג בעל השליטה בסאני יבואנית סמסונג) וסגרו איתו עסקה שהוא לא יתמודד ובתמורה הוא יקבל הזמנות לרכישת מכשירי סלולר וכך העסקה נפלה.
שמן מגלה שוועד העובדים ויתר על 14 מיליון שקל בתקופת הקורונה כדי לסייע לחברה שנשחקה. אני מאמין בזה שגם וועד עובדים יתרום את חלקו בתקופות קשה.
בקבוצה כמו בזק מגיע בעלים מייצר ערך על חשבון העובדים. גוזר קופונים ונעלם. סרצ'לייט לא מעניין אותה בזק. היא באה לעשות סיבוב וללכת. זה גלגל שאם הוא לא יתגלגל נכון אז תמיד העובדים ייפגעו. פעם היו נותנים לנו שי שמים לנו שוקולד על השולחן, העובדים מביאים את הרווחים ומגיע להם גם להתחלק בהם".
לפודקאסט המלא https://open.spotify.com/episode/6gkeOpQlEAEr66qcLqn1Cd?si=50522f4521044b78
















