במשרד התקשורת משוכנעים שישנם ביקושים להקמת אתרים סלולריים נוספים בעקבות המלחמה, אבל בקרב החברות הסלולריות טוענים בכירים בשיחות עם zmanavir שהם לא שמעו על כך ובכל מקרה ההקמה של האתרים היא במסגרת תהליך השקעות סדור שאין כרגע כוונה לפרוץ.
נזכיר שמשרד התקשורת התרשם משיחות עם חברות הסלולר במסגרת הבדיקות שהוא עורך, ושישנה פנייה של ראשי ערים לחברות שמבקשים שיבואו ויוסיפו אתרים נוספים על רקע המלחמה. ואולם שיחות עם בכירים בחברות הסלולריות מציירים תמונה הפוכה לחלוטין ואומרים שלא מכירים פניות כאלו והם גם לא יודעים על כוונה להרחיב הזמנות לאתרים על רקע המלחמה.
גם גורמים יצרניים לא מכירים ביקושים חריגים להקמת אתרים ונראה שהתוכנית בכל מקרה היא לנצל מלאים קיימים לפני שעושים הזמנות נוספות לאתרים – מה גם שכל הזמנה כזו יכולה לקחת חצי שנה לפחות עד שתגיע לישראל.
בשורה התחתונה נראה שבמשרד התקשורת מקבלים רושם לא נכון ואין ביקוש נוסף שישפיע על הקמת אתרים סלולריים בעקבות המלחמה, והחברות ממשיכות לעבוד על פי התוכניות שלהן. המשמעות היא שגם לא נראה גידול משמעותי בהקמת אתרים חדשים בשנה הבאה.
איך מסבירים את הפער בין מה שקורה בחברות לתפיסה הרווחת במשרד התקשורת? לא ברור שיש לנו תשובה על כך. ואם למישהו יש רעיון הוא מוזמן לשלוח לנו.
















