אחרי 15 שנה, בזק וגידי גוב נפרדים ובמקומו בחרה בזק בעדי אשכנזי כפרזנטורית. בבזק שקלו להחליף את גידי גוב בשנה האחרונה כפי שחשפנו כאן https://zmanavir.co.il/article/19239/ בעיקר בשל תחושת מיצוי ורצון להתאוורר עם דמות מרעננת אחרי כל כך הרבה שנים. לדברי החברה עדי אשכנזי, מהקומיקאיות המובילות והאהובות בישראל, תצא עם בזק לדרך חדשה ותכנס לתפקיד הפרזנטורית החדשה של החברה, החל מ-2024.
במהלך 2023 התקבלה בבזק ההחלטה לחדש את הקו הפרסומי של החברה, וזאת החל משנת 2024. כחלק ממהלך זה, בחברה חיפשו אחר דמות חדשה שתייצג את ערכי הישראליות ותשדר אותנטיות ומובילות, כדי להיות הפנים של החברה בפרק החדש הזה. עדי אשכנזי, שמזה שני עשורים מצחיקה ומלווה את הציבור הישראלי על המסך, נבחרה למשימה.
טלי פולג, סמנכ"לית השיווק של בזק: "עדי מייצגת סט של ערכים בהם אנו מאמינים ואליהם אנו שותפים בבזק. אנחנו שמחים ונרגשים לצאת איתה לדרך משותפת כמייצגת של המותג. בהזדמנות זאת חשוב לנו להודות לגידי גוב המופלא על שנים של עבודה משותפת ופרסומות בלתי נשכחות שחלקן הפכו לקאלט ממש".
















