צה"ל אמור בקרוב למסור את המענה לשאלות שהעלו חברות הסלולר בהקשר של מכרז הסלולר. המענה של צה"ל אמור לענות גם על השגה שנוגעת להוט מובייל ואשר קשורה לאחד מתנאי הסף במכרז. סביר להניח שהוט מובייל תמצא את הדרך להשתתף במכרז ושצה"ל לא יסנן אותה אבל כרגע החברה ממתינה כמו יתר המתמודדים, למענה להבהרות.
הסעיף המדובר הוא – ניסיון של שנתיים לפחות (ב- 36 החודשים האחרונים) במתן שירות ל- 3 לקוחות עסקיים שלכל אחד מהם 6,000 מנויים עסקיים ( voice- לא כולל מנויי data או בני משפחה) על השנתיים להיות ברצף.
שלוש החברות הסלולריות הגדולות עומדות לבטח בדרישה, והוט מובייל צפויה להיאבק על הזכות לקחת בו חלק. כאמור בימים הקרובים צפוי צה"ל להתייחס לסוגיה.
כרגע מי שמספק את הסלולר לאנשי צה"ל זו סלקום. המכרז היה בעבר מאד גדול ומשמעותי עם עשרות רבות של אלפי מנויים. כיום צה"ל צמצם משמעותית את המכרז ל – 20 אלף עם אופציה לכמות דומה.
השגה נוספת שהועלתה במכרז היא מדוע החליטו בצה"ל שלא לדון כלל בנושאי איכות הרשת, כלומר מדוע המכרז עוסק רק במחיר אחרי שעוברים את תנאי הסף, והאם האיכות כבר לא חשובה מבחינת כיסוי, ביצועים, טכנולוגיות מתקדמות וכו'.
















