חודש מרץ הסתיים והניודים בשוק הסלולר ממשיכים כסדרם על אש נמוכה. הפתעה נרשמה החודש כאשר דווקא חברת WECOM איבדה את מספר המנויים הגבוה ביותר מבין החברות והיא מסיימת את החודש עם נטישה של 1,740 לקוחות, וזאת למרות שהחברה נמצאת בקמפיין. אחריה ברשימה ניצבת פרטנר עם 1,540 לקוחות שהתניידו ממנה תוך שהיא שומרת על מדיניות מחירים קבועה מבלי לרדת מתחת לקו.
הוט מובייל מסיימת את מרץ עם נטישה של 850 לקוחות, והיא ממשיכה להיות החברה שמערבלת הכי הרבה לקוחות – כלומר מגייסת הכי הרבה אבל גם ננטשת הרי הרבה.
סלקום כקבוצת תקשורת הכוללת את גולן טלקום, מסיימת את החודש החולף עם גיוס חיובי של אלף לקוחות.
פלאפון מסיימת עם גיוס חיובי של 800 לקוחות.
מבין החברות הקטנות והמפעילים הוירטואליים, רמי לוי מסיים את החודש עם גיוס חיובי של אלף לקוחות.
הפתעת החודש נרשמת אצל 019 מובייל שרשמה גיוס חיובי של 1,700 לקוחות.
















