משרד התקשורת פתח חמ"ל ייעודי במסגרת ההיערכות למתקפה האיראנית, ובמשך כך השבוע קיים פגישות ודיונים רצופים כדי לעמוד מקרוב אחר ההתפתחויות. מנכ"לית המשרד ענבל משש, הנחתה את כל גורמי המשרד להיות בכוננות ובדריכות לכל התפתחות שתגיע במהלך הסופ"ש.
כמו כן, התקיימו שיחות עם ראשי כל חברות התקשורת שהונחו להיות בכוננות ובדריכות. במשרד עוקבים מקרוב אחר כל אירוע שעשוי לשבש את רשתות התקשורת והחברות התבקשו לדווח על כל מקרה של פגיעה אפשרית. המשרד משתתף גם בדיונים הרצופים מול רח"ל ולכל אורך הסופ"ש נכח כונן מטעם המשרד בחמ"ל.
כבר בשעות הבוקר המוקדמות הגיעה מנכ"לית המשרד לחמ"ל ביחד עם בכירים נוספים מהמשרד, כדי להמשיך ולעקוב אחר האירועים.
















