מכרז הסלולר של צה"ל לאנשי הקבע, אחד המכרזים הגדולים והמשמעותיים במדינה, נתקל בעיכובים משמעותיים. המכרז, שהיה אמור להתקיים בשבוע שעבר, נדחה ככל הנראה לסוף החודש בעקבות תלונות מצד המפעילים על מחירי המינימום הנמוכים שנקבעו בו.
הספקית הנוכחית של שירותי הסלולר לאנשי הקבע היא חברת סלקום. בחודשים האחרונים פורסמו מספר עדכונים על ההתפתחויות במכרז, אך נראה כי בצה"ל, נושא זה אינו בראש סדר העדיפויות נוכח האתגרים הביטחוניים המורכבים שעמם מתמודד הצבא כיום. כל המפעילים בעלי רשתות סלולר צפויות להתמודד במכרז.
בעקבות התלונות שהתקבלו מהמפעילים, החליטו בצה"ל לבחון מחדש את הטענות המתמקדות במחירי הפתיחה הנמוכים במכרז, ונראה שהם לא אטומים לביקורת.
















