משרד התקשורת מגבש אסדרה כללית לנושא חברות תשתית, וביניהן חברת החשמל, שירצו להיכנס לתחום תשתיות הסלולר. בקרוב אמור להתפרסם שימוע ציבורי בנושא, כאשר המטרה היא לעודד כניסה של חברות תשתית (גז, מים, חשמל וכדומה) לתחום תשתיות הסלולר, בדרך שתקל עליהן להציע את הנדל"ן שברשותן לטובת הקמת אתרים. המתכונת הסופית טרם נסגרה, אך הרעיון הוא לאפשר לכמה שיותר גופים מוסדיים וציבוריים לפעול בתחום תשתיות הסלולר. השאלה שאינה ברורה כרגע היא האם מדובר בהיתר בלבד, או שבנוסף החברות יידרשו לרישיון ספציפי, שיוצמד להיתר. השימוע אמור להתפרסם בנפרד מפרסום מסקנות הצוות הבין-משרדי העוסק בקידום הדור החמישי (5G).
















